
El domingo día 4 de octubre, se disputaba en Panorámica el Campeonato de Dobles Indistinto de la Comunidad Valenciana.
Sesenta parejas y 120 jugadores se citaban en Castellón para tratar de erigirse como vencedores en un campeonato bonito tanto de ver, como de jugar.
El campo presentaba unas muy buenas condiciones en una jornada de golf donde el viento se fue levantando por momentos. Primero, a las 10:40h, y más tarde, a las 14:00h, dificultando el juego para algunos.
A las 15:30h, no parecía que fuera a haber un claro vencedor, tanto es así, que desde la casa club ya se hablaba de un muy posible playoff entre Zhanna Tarasko y William Selfe contra Carlos Abril y Raquel Montañés, ambos, empatados con 67 golpes.
Llegar con algo menos que eso al hoyo 18 parecía realmente complicado, más si tenemos en cuenta las dificilísimas posiciones de bandera durante la jornada.
Finalmente, dos jugadores conseguían mejorar ese registro con una gesta para remarcar. Jorge y Jose de la Concepción, los dos hermanos, a base de muchos birdies, firmaban 64 impactos en un campo que como ellos mismos reconocían, ha sido «permisivo desde el tee».
Desde la Federación de Golf de la Comunidad Valenciana, os damos las gracias a todos por acudir y felicitamos a los dos campeones.
[:CA]
El diumenge dia 4 d’octubre, es disputava en Panoràmica el Campionat de Dobles Indistint de la Comunitat Valenciana.
Seixanta parelles i 120 jugadors se citaven a Castelló per a tractar d’erigir-se com a vencedors en un campionat bonic tant de veure, com de jugar.
El camp presentava unes molt bones condicions en una jornada de golf on el vent se va anar alçant per moments. Primer, a les 10:40h, i més tard, a les 14:00h, dificultant el joc per a alguns.
A les 15:30h, no pareixia que fóra a haver-hi un clar vencedor, tant és així, que des de la casa club ja es parlava d’un molt possible playoff entre Zhanna Tarasko i William Selfe contra Carlos Abril i Raquel Muntanyés, ambdós, empatats amb 67 colps.
Arribar amb quelcom menys que això al clot 18 pareixia realment complicat, més si tenim en compte les dificilísimas posicions de bandera durant la jornada.
Finalment, dos jugadors aconseguien millorar eixe registre amb una gesta per a remarcar. Jorge i Jose de la Concepció, els dos germans, a base de molts birdies, firmaven 64 impactes en un camp que com ells mateixos reconeixien, ha sigut «permisiu des del tee».
Des de la Federació de Golf de la Comunitat Valenciana, vos donem les gràcies a tots per acudir i felicitem els dos campions.