
Fin de semana de golf femenino el vivido en Foressos, que ha disputado entre el 31 de octubre y 1 de noviembre el Campeonato Interclubes Femenino de la Comunidad Valenciana.
Tras la primera jornada, disputada bajo la modalidad Fourball Stableford, las chicas de Escorpión lideraban la clasificación Scratch con 72 puntos y una renta de seis respecto a El Saler. El liderato Handicap quedaba en manos de Foressos, con 82 puntos.
La vuelta del domingo, disputada bajo la modalidad Individual Stableford, acabó afianzando el liderato de Sofía Marcos, Carmen Pérez-Narbón, Blanca Rodríguez y Paula Belloch. Con 96 el domingo y 166 en el acumulado, el equipo de Escorpión se hacía con la victoria Scratch. Ventaja de doce respecto a El Saler, segundo equipo clasificado.
El primer puesto Handicap fue para Foressos. Ana Soria, Carolina García, Oly Carolina Díaz y Susana Pascual sumaron 99 puntos el domingo, para un total de 181. La segunda plaza fue para las chicas de Manises, con 175.[:CA]
Cap de setmana de golf femení el viscut en Foressos, que ha disputat entre el 31 d’octubre i 1 de novembre el Campionat Interclubs Femení de la Comunitat Valenciana.
Després de la primera jornada, disputada sota la modalitat Fourball Stableford, les xiques d’Escorpión lideraven la classificació Scratch amb 72 punts i una renda de sis respecte a El Saler. El lideratge Handicap quedava en mans de Foressos, amb 82 punts.
La volta del diumenge, disputada sota la modalitat Individual Stableford, va acabar afermant el lideratge de Sofía Marcos, Carmen Pérez-Narbón, Blanca Rodríguez i Paula Belloch. Amb 96 el diumenge i 166 en l’acumulat, l’equip d’Escorpión es feia amb la victòria Scratch. Avantatge de dotze respecte a El Saler, segon equip classificat.
El primer lloc Handicap va ser per a Foressos. Ana Soria, Carolina García, Oly Carolina Díaz i Susana Pascual van sumar 99 punts el diumenge, per a un total de 181. La segona plaça va ser per a les xiques de Manises, amb 175.